2010. december 27., hétfő

Kerstin Gier: Időtlen szerelem - Rubinvörös




Eredeti cím: Liebe geht durch alle Zeiten - Rubinrot
Kiadó: Könyvmolyképző kiadó
Kiadás éve: 2010
Műfaj: fantasy, iskolai élet, vígjáték, szerelem
Története: Gwendolyn családja nem mindennapi. A családon belül van egy gén, amit csak nők örökölhetnek. Ennek köszönhetően képesek utazni az időben. Nem mindegyik női tag örökli ezt a képességet. Gwendolyn szintén azt hiszi ő sem rendelkezik vele, míg unokatestvére Charlotte igen. Ám egyik nap átkerül a múltba és innentől megváltozik az élete. Társulnia kell az arrogáns Gideonnal, aki szintén képes utaznia az időben, hogy végrehajthassák küldetésük.
Vélemény: Őszintén szólva a Könyvmolyos leírás alapján nem vártam tőle sokat. De az időutazás miatt tetszett és elkezdtem olvasni. A történet hirtelen magával ragadott és nem engedett. Az eseményekkel sodródtam és nem bírtam abbahagyni. Bár az eleje lassabb volt, de nem volt unalmas.Kifejezetten tetszett az áruló Paul és Lucy karaktere. Bár ők végig titokzatosak maradnak és nem lehet eldönteni jók vagy rosszak, de lázadó szellemük megfogott engem. A Gwendolyn és Gideon párosa is tetszik. Főleg azért mert tényleg az ellentétük. Gideon tanult, udvarias, tehetséges és szinte mindenbe profi, míg Gwendolyn a saját lábában is elesik. De azért ő se az a karakter, aki hagyja magát. Az is különösen tetszett mennyit fordított az írónő a családfák felállításával és minden logikusan van felépítve. A végén pedig egy csomó kérdés marad megválaszolatlan, amikre remélhetőleg a következő kötet válaszolni fog.
Borító: 4/5
Könyv értékelése: 7/7

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése